Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü
   

Vásárlási feltételek

VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Web-áruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. A web-áruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén ügyfélszolgálatunk  rendelkezésére áll!

Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: Fuszekli-Tex Kft.

A szolgáltató székhelye: 2040 Budaörs csata u.15.

Bemutatóterem, átvételi pont: 2040 Budaörs csata u.15

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeres használat elektronikus levelezési címe: himalajasoland@gmail.com

Cégjegyzékszám:13-09-110665

Adószám: 10792371-2-13

Kibocsájtó cégbíróság: Fővárosi Cégbíróság

Ügyfélszolgálat: 06 23 417 473 Hétfőtől-péntekig 8:30-17:00 óráig.

Szerződés nyelve: magyar

A tárhely-szolgáltató neve, címe: ShopRenter Kft. 4028 Debrecen, Kassai út 129. www.shoprenter.hu

Értékesítési terület: Magyar Köztársaság határian belül ( Országhatáron kívüli szállítási címnél kérjük keressen minket emailen vagy telefonon.)

Kommunikáció nyelvezete: magyar

Jelen dokumentum kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A www.matushop.hu domain név alatt működő webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott fenti elérhetőségeiken rendelkezésre állunk.

Jelen Ászf. hatálya Szolgáltató weblapján (http://matushop.hu/) lévő jogviszonyomra terjed ki, mely Ászf. folyamatosan elérhető a következő weboldalról: http://www.matushop.hu ; A webáruházban a Fuszekli-Tex Korlátolt Felelősségű Társaság a továbbiakban Szolgáltató, míg a megrendelők Felhasználó elnevezéssel kerülnek megjelölésre.

2. Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

a.) A jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen szerződés értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk.) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (a továbbiakban: Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

b.)  A jelen szerződést 2017.08.01 napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a szerződést. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 14 (tizennégy) nappal a weboldaon közzéteszi. Felhasználók a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

c.) Szolgáltató fenntart magának minden jogot a webáruházl, annak bármely részlete és azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webáruházon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

3. Megvásárolható termékek információi

a.) A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. Az árak bruttó árak, a jogszabályokban előírt általános forgalmi adó mértéket tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget.

b.) A webáruházban a Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a webáruházban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbség miatt.

c.). Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról. Felhasználó a regisztrációját követően bejelentkezik a webáruházba / vagy regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.

4. Rendelés menete

a.) A termék kiválasztása: A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

b.) Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

c.) A rendelés elküldése: Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Áruházunkban lehetősége van regisztráció nélkül is a vásárlásra, ezért három lehetőség közöl választhat:

  • már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni
  • új vásárlóként akar regisztrálni
  • esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.

d.) A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot:

  • Házhozszállítás (GLS futárszolgálattal)
  • személyes átvétel ügyfélszolgálatunkon (előre egyeztetett időpontban)

e.) Ezt követően egy Önnek megfelelő fizetési módot kell választania (Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.):

  • banki átutalás - (megrendelése leadásakor e-mailben értesítjük, hogy rendelése "függő állapot"-ba került, amint megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelését aktíváljuk, és e-mailben minden szükséges további információt közlünk Önnel) Bankszámla számunk: K&H bank 10201006-50059834-00000000
  • utánvét - (készpénzes fizetés házhozszállítás esetén, a küldemény átvételekor a GLS futárszolgálat munkatársának)
  • készpénz - (ügyfélszolgálatunkon egy előre egyeztetett időpontban)

Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

5. A megrendelések feldolgozása és teljesítése

a.) A megrendelések feldolgozása munkanapokon 24 (huszonnégy) órán belül történik.

b.) Általános teljesítési határidő, a raktáron levő készletek esetében a visszaigazolástól, előre utalás esetén a pénz beérkezésétől számított 3 (három) munkanapon belül. Amennyiben a megrendelni kívánt termék nincs raktáron akkor a várható szállítási határidő 1-4 hét.

c.) Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, a Felhasználót haladéktalanul tájékoztatja, és a Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb tizennégy napon belül visszatéríteni.

d.) Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag Felhasználóval történő egyeztetést követően kerülhet sor.

e.) Nem vállalunk felelősséget, amennyiben a szerződési feltételek által előírt kötelességeinket előre nem látható külső körülmények miatt és így nem vagy késedelmesen teljesítjük. Előre nem látható, elháríthatatlan külső körülmények: sztrájk; nyilvános vagy magán telekommunikációs hálózatok használhatatlansága; szállítmányozó partner esetleges túlterheltsége miatti késedelem. Megfelelő lépéseket teszünk, hogy a teljesítési akadályt elhárítsuk, vagy megoldást találjunk, hogy kötelezettségeinknek az előre nem látható, elháríthatatlan külső körülmények ellenére is eleget tudjunk tenni.

f.)  Adatbeviteli hibák javításának lehetősége: Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

g.) Visszaigazolás: Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha az nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz elektronikus levélcímet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely nem tud üzenetet fogadni.

6. Szállítási feltételek

a.) A küldemények kézbesítése, szállítása a GLS futárszolgálattal gyorsan és megbízhatóan juttatja el a megrendelt termék(ek)et tartalmazó csomagot, raktáron lévő készlet esetén 3 (három) munkanapon belül a felhasználó részére. Amennyiben a megrendelni kívánt termék nincs raktáron, akkor a várható szállítási határidő 1-4 hét.

b.) A szállítás időpontjáról lehetőség van egyeztetni a megrendelést visszaigazoló elektronikus levélben található telefonszámon. A megrendelt termék kézbesítésére munkanapokon, általában munkaidőben történik, ezért szállítási címként olyan címet szükséges megadni, ahol napközben tartózkodik olyan személy, aki jogosult a megrendelt termék átvételére. Ha a kiszállító nem talál senkit a megadott címen, következő napon megkísérli újra a kézbesítést.

c.) A rendelés során a Megjegyzés rovatba beírható minden olyan információt, ami a szállításnál fontos lehet. Abban az esetben, ha nem a megrendelő, hanem más személy veszi át a csomagot, mindenképpen meg kell adni az átvevő személy nevét és elérhetőségét. Nehezen megtalálható cím esetén szükséges pontosan megadni az emelet- és ajtószámot, illetve rövid útbaigazítást adni, amely alapján a kézbesítő könnyebben megtalálja a címet.

d.) Házhozszállítási díjak ( az árak az ÁFÁ-t tartalmazzák):

- Személyes átvétel esetén ingyenes 2040 Budaörs csata u.15. irodánkban

- GLS futár házhozszállítás,

- Utánvét esetén a szállítási díjon felül  a szállítási díj táblázat tartalmazza az utánvét költségét mely felszámításra kerül.

Ha a fizetési módnál a személyes teljesítést vagy az utánvételt módozatot választotta a felhasználó utánvéttel egyenlítheti ki a számlát a futárnál, illetve személyes átvételnél a helyszínen. Előre utalás esetén a pénz megérkezését követően adja át a Szolgáltató a küldeményt a GLS futárszolgálat részére.

e.) Szállítási díjak:
      

f.) A szállítástól elállás: Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

7. A termék visszaküldése - Árucsere, reklamáció

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. Amennyiben a kézhez vett áruval valamilyen tekintetben nem elégedett, jelezze elérhetőségeink valamelyikén, melyek az alábbiak:

E-mail:himalajasoland@gmail.com

Telefon: 23/417-473

Fax: 23/425-508

Reklamációhoz készítse elő a rendelés dátumát, a reklamált áruk listáját, valamint tételes indoklást. A Fuszekli-Tex Kft. kizárólag olyan visszárut fogad el, melyet még nem viseltek, termékcímkéje érintetlen és a kiszállítás dátumától számított 28 naptári napon belül címünkre visszaérkezik (2040 Budaörs, Csata u. 15.). Javasoljuk a visszáru nyomon követhető feladását, mivel a szállítás közbeni elvesztés esetén semmilyen visszatérítés nem lehetséges és minden reklamációt a visszáru szállítását végző vállalkozással kell intézni. Bármilyen hibás árut, mely a Fuszekli-Tex Kft. garancia körébe tartozik, közvetlenül a Fuszekli-Tex Kft. címére kell visszaküldeni. Kérdés esetén elérhetőségeink valamelyikén állunk rendelkezésére. A Fuszekli-Tex Kft. visszatéríti a vásárlás összegét vagy csereárut küld amint lehetséges, de csak a visszáru kielégítő vizsgálata után. A csere / visszatérítés sikerességéről vagy visszautasításáról e-mailben értesítjük.

8. Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés nem minősül írásos formátumnak. A megkötött szerződést nem iktatják, utólag nem lesz hozzáférhető.

9. Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

a.) A megrendelő a szerződéstől tizennégy munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő tizennégy napon belül visszatéríteni.  A termék árát banki úton tudjuk​ visszatéríteni a termék visszaküldésekor​ a csomagban, vagy e-mailben​ mellékelt bankszámlaszámra. 

b.) A Vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát, amennyiben a megrendelt kozmetikai termék (krém, parfüm, stb.)  csomagolását felbontotta, és/vagy rendeltetésszerű használatát már megkezdte.

c.) A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli.

d.) Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

e.) Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk! Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

10. Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

11. Megrendelés módosítása, törlése

a.) A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

b.) Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg rendelés felvételének igazolás, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.

c.) Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására. A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.

12. Személyes adatok kezelése

Az ügyfeleinktől nyert személyes információkat semmilyen harmadik fél felé nem adjuk tovább ügyfelünk előzetes hozzájárulása nélkül. A Fuszekli-Tex Kft. fenntartja a jogot, hogy weboldalán történő rendelések adatairól statisztikát készítsen belső használatra. Az ilyen statisztika azonban nem tartalmaz semmilyen személyes információt, amely alapján egy ügyfél vagy ügyfelek egy csoportja azonosítható volna. Amennyiben a személyes adatok harmadik félnek való átadásáról kialakított stratégiánkban változás következik be, a változás előtt e-mailben értesítjük.

13. Észrevételek

A Fuszekli-Tex Kft. szívesen fogad bármilyen észrevételt szolgáltatásáról, termékeiről, weboldaláról, legyen az dicsérő jellegű vagy építő kritika. Igyekszünk bármilyen teljesíthető igénynek gyorsan és pontosan eleget tenni. Törekszünk az e-mail címünkre (himalajasoland@gmail.com) beérkező bármilyen észrevétel 24 órán belüli megválaszolására. A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. A web-áruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Fuszekli-Tex Kft. általános szerződési feltételeit.

Garancia, szavatosság 

A termékek meghibásodása esetén az alábbi elérhetőségeinken kérhet bővebb felvilágosítást a teendőkről: elektronikus elérhetőség: himalajasoland@gmail.com ; telefonos elérhetőség: +36 23/417-473  A fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási  szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet alapján Szolgáltató a hibás teljesítése miatt, vagy jogszabályon alapuló jótállás keretében érvényesített kifogás intézése során a rendelet szabályai szerint jár el. 

14. Online vitarendezési platform

Az Európai Bizottság által létrehozott olyan honlap, a vásárló és eladó/vállalkozás közötti határon átnyúló fogyasztói jogvita esetére nyújt alternatív vitarendezési megoldást. Online adásvétel vagy szolgáltatás megrendelése esetén a szerződésből fakadó jogvita esetén ez egy lehetőség, hogy a felek nézeteltéréseiket gyors, hatékony és költségkímélő módon rendezzék.

Csak határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén van lehetőség a platform használatára, tehát például abban az esetben, ha egy magyarországi telephelyű kereskedőnek vitája támad egy olyan fogyasztóval, akinek tartózkodási helye az EU egy másik tagállamában van. Ha adott esetben azonban mindkét fél Magyarországon van, akkor az EU-s online vitarendezés nem vehető igénybe.

A vásárlónak elsőként közvetlenül a eladóval/kereskedővel kell megkísérelni a vitás kérdés rendezését. Ennek sikertelensége esetén lehet a panaszt benyújtani, melyet az online vitarendezési platform továbbít a kereskedőnek. Az érintett feleknek ezután meg kell egyezniük a jogvitában eljáró alternatív vitarendezési fórumról. Amennyiben 30 napon belül nem sikerül ebben megegyezni, vagy ha a platform a benyújtott adatok alapján nem tud egy hatáskörrel rendelkező alternatív vitarendezési fórumot azonosítani, úgy a panasz nem kerül további feldolgozásra. Ebben az esetben a panaszos fél előtt természetesen nyitva van a “hagyományos” jogérvényesítés lehetősége, azaz fordulhat bírósághoz vagy egyéb hatósághoz az adott ország nemzeti joga alapján.

Magyarországon 2015. szeptember 11-től a Budapesti Békéltető Testület kizárólagos illetékességgel rendelkezik a határon átnyúló jogviták elbírálására. Ennek megfelelően, ha a felek magyar fórumban állapodnak meg, akkor minden esetben a Budapesti Békéltető Testület lesz az illetékes. Ugyanakkor nincs akadálya annak, hogy a felek egy másik EU tagállam fórumában állapodjanak meg, ebben az esetben ezen ország fóruma járjon el az ügyben.

Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület (1016 Budapest, Krisztina krt. 99.) látja el az online vitarendezési kapcsolattartó pont feladatait is egyben, mely alapján az eljárással kapcsolatos kérdésekben segíti a feleket.

Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület eljárása ingyenes. Egyéb tagállamok vitarendezési fórumában az eljárási díj eltérő lehet, ezért érdemes még a fórum kiválasztása előtt érdeklődni a költségekről.

Az eljárás a kérelem hiánytalan beérkezésétől számított legfeljebb 90 napig tarthat.

Az eljáráshoz szükséges kérelmet és egyéb eljárásra vonatkozó információkat is ezen a honlapon lehet megtalálni. (Nyelvet a honlap alján lehet választani.)

A Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei:

1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.,

levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.

Az online vitarendezési eljárással kapcsolatosan tájékoztatást a +36 1 488 2033 telefonszámon vagy az onlinevita@bkik.hu elérhetőségen nyújtanak. További információ a békéltető testület http://bekeltet.hu/ honlapján érhető el.

 

15. Pest Megyei Békéltető testület elérhetősége:

Pest Megyei Békéltető Testület

Címe: 1055 Budapest Kossuth tér 6-8.

Telefonszáma: (1)-474-7921

Fax száma: (1)-474-7921

Elnök: dr. Csanádi Károly

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

 A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. Feladata továbbá, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. Tájékoztatjuk továbbá, hogy a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a vásárló az érintett eladóval/vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését.